субота, 16. јул 2016.

NE UĆUTKUJ ME ĆUTANJEM SVOJIM👄 poetesa Nelly Poerich

                                                                           

 

                                                              👄

Ne ućutkuj me, ćutanjem svojim,
daljinom koja olujom preti.
Ostani tamo ili se vrati
na krilima ove pesme doleti.
👄
Cilj ti je ljubav baš kao meni,
a žašto onda Amora kriviš,
i strelu što ti pogodi srce,
kad sada voliš, znaš zašto živiš.
👄
Neću da ćutim, ljubav da tajim,.
ni da se stidim uzdaha njenih.
Hoću da volim bez presedana
u svako doba očiju snenih.
👄
Ne ućutkuj me, ćutanjem bolnim,
daljinom što te od mene deli.
Dolazi više, šaljem ti krila
svom snagom pesme kojom te želim.


👄
Poetesa Nelly Poerich
pesma iz knjige pesama
/Zapitah godine/
Sva prava zadržana
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale

Нема коментара:

Постави коментар