недеља, 17. јануар 2021.

💋POVERENA ODOZGO 💋Poetesa Nelly Poerich

 💋POVERENA ODOZGO 

 

Nebo se ogleda u očima mojim 

Da ga sa zemljom lepotom spojim 

Poverena odozgo anđeli poju 

To meni Bože il sanjam samo 

Prepoznajem korak ariju tvoju 

To meni Boše , Ko je To TAMO 

Bože dragi ima li kraja 

Toj reci rugla koja me blati. 

Pogrešila jesam prošla golgotu 

Znamsvako svoj greh mora da plati 

Bio si milostiv na moju bol 

na svaku suzu mladosti moje, 

Digao me na nogepokazao put 

Nadamnom nadvio Anđele svoje. 

Osećam tu su I kada spavam 

Kad mi kroz snove prikažeš javu, 

Kada me bujica sklupča sa strahom 

Tvoj lik me trgne podigne glavu! 

Bolje sam bože vera me drži 

ljubav koju usadi u me 

Da ovaj svet ma kakav bio veliko srce 

Zna da razume!! 

Nebo se ogleda u očima mojim 

Da ga sa zemljom lepotom spojim 

Da pustim korak ka stvarnoj sreći 

Jer ću ga samo s tobom Bože 

Još jača preći. 

Nelly Poerich 



Dve godine kasnije 

Sledite Roman O Luni i Marku LJUBAV POVERNA ODOZGO
 
2. Vlog L&M    LUTKA ZA PRIKAZIVANJE  

 

Нема коментара:

Постави коментар