понедељак, 27. јун 2016.

NE VRAĆAJ MI SE& poetesa Nelly Poerich




Ne vraćaj mi se smkrnutog čela

do crne zemlje pognute glave
ni s pogledom koji pred istinom žmiri.
Ne vraćaj mi se, ni s opalim lišćem 
s jesenjim vetrom što bezumno piri, 
ni s večeri kad me spaziš na rivi. 
*** 
Ne vraćaj mi se samo radi sna, 
koji si usnio na uzglavnju njenom. 
Ne vraćaj mi se, jer te primiti neću 
sve dok se ogradjuješ njezinom senom. 
Ne vraćaj mi se s pokvarenim satom 
na kom su kazaljke stale na trojci, 
ni vreme se ne da prevariti suzom 
i kad je nadjačaju tugini pojci. 
poetesa Nelly Poerich





Poetesa Nevenka Jovanović
art.  Nelly Poerich
pesma iz knjige pesama /Zapitah godine/
Sva prava zadržana
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale
063 181 41 59
                                   nellypoerich@gmail.com


 







Нема коментара:

Постави коментар