четвртак, 13. јул 2017.

ŠEŠIRIĆ PLAVI

                                                   



U ruci vrtim šeširić plavi,
  Prekrajam sveže misli po glavi 
Od devočjurka nikako maći
šta još sa tobom može me snaći.

Godine zalud brojem mi prete
ko leptir na obod šešira slete,
a ja ih samo prstima stresem
i tvoju sliku usnama prinesem.

Čekam te mazno s mecom se grlim
na svaki šum prozoru hrlim
tvoj slatkiš mali verno te čeka
i neka suza detinja, preka....

Opet me cveljaš, likuješ bolom
dok mahnit švrljaš samotnim molom...
Talasi sumnje sve jače biju
u šeširić plavi školjku da skriju.

Gde je taj biser ljubavi naše?
Sa doka  duge senke me plaše
Osmelih se, al zvuk me s vrata vucnu
o prozor belutak najednom kucnu.


Moj mornar s duge plovidbe stigo
svog srca jedra do neba digo
grli me, ljubi, nosi po sobi
šeširić  ga plavi lagano robi.





 Nevenka Jovanović

Pesma iz knjige poezije  autora Nevenke Jovanovi'ć
sva prava zadržana / zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale






  





Pesma iz knjige poezije Nevenka J













Нема коментара:

Постави коментар