среда, 7. септембар 2016.

LJUBAV NIJE LEPA SAMO DOK SE ČEKA


Od ljubavi bežiš sreće se plašiš
Što zarad snova celog te traži
Zbogom si reko još samo da odeš
Idi
U ambis gde te guraju laži
U neki bircuz gde draž zaplamti
I jednom čašom jeftinog pića
Nosi u  potkorvlje tršno i hladno
Gde i sram se srami posrnulih bića
Idi...
Ćutiš ko uvek kad priču načnem
Oslonjenom čelom o nedužno staklo
I ono će pući istini služi
Mnogo ga mojih suza dotaklo
Idi
Munje se lome gromovi prete
Dok me u dimu cigarete stvaraš
Možda sam jaka za druge stvari
Idi
oko zbogom, opet, ko pas obigravaš
Idi
Pobegni od ljubavi jednom za svagda
prezri i ovo malo trenutaka sreće
sećanja ne listaj tamo gde nas nema
gde te moja duša na put srca skreće
Idi
Odeš li večeras neka ti je zadnje
samoća mi nije pored tebe strana
Ljubav nije lepa samo dok se čeka
Dok joj ćutnja duga guši osećanja
Idi
 Zaboravu pusti odrešene ruke
Kad si svoje vezao konopcima greha.
Sloboda je dar blagoslov od boga
Idi
Nisam željna tog ciničnog smeha
ma pusti me razloga, i te slavne pesme,
neću svoje srce da izlažem bolu
Ljubav nije lepa samo dok se čeka
Idi ...



Poetesa Nelly Poerich
Zaštićena autorska prava
         strogo zabranjeno svako kopiranje
 i postavljanje na druge kanale



Нема коментара:

Постави коментар