петак, 8. јул 2016.

U NAŠIM NOĆIM NAPISAH ROMAN &Poetesa Nelly Poerich



U našim noćima napisah roman 

Koji bi svi rado čitati hteli

al Sudba, izdavač tvrdo se drži

tek neki nagoveštaj okolo deli.



I ti bi da štrpneš delić tog dela 
Kad god ti okrenem prkosno glavu 
I taman ti ruka počne da lista
na glavu ti bacim haljinu plavu. 

Da onu istu koja sve pamti 
lude koktele, poljupce, suze, 
I petrov klavir u dnu salona 
I glupu svađu zbog njene bluze.

Sad ti je smešno, i meni ponekad
kad mi se sreća učini većom
kad ti se prišunjam ko mačka s leđa 
Potpirim želju mirisnom svećom

Ostavi roman nije još vreme
od muških likova glavni si ti 
Motaju se neki, sporedni, bledi 
Čast im je samnom i kafu piti. 

Ne nisam važna kako ti misliš
zdravo se nosim sa svojim duhom
a tvoja sujete probija plafon,
pa imaš problem nekad sa sluhom. 

Opet se praviš da nisi čuo 
Otimaš roman iz mojih ruku 
Nema tu ništa što bi nam sutra 
Šlagvorta dalo na staru bruku.

Grofica tu je i njena pudla 
Pudrijera zlatna, muštikla preko
zaklanja lice krišom ti maše
na njen mig si satima čeko. 


Gde sam ja bila, da li se šališ? 
Svirala klavir noćnu sonatu, 
dirala dirke notama nežnim,
a ti se ravnjao po njeno satu. 

Nije vas bilo dugo s balkona 
Zanos vas pesme odveo dalje 
da stari batler ne sruši vazu 
ne bi sve čula od vaše pralje..

Sjajan je roman i tuge ga hvale
I njih sam opisala u lepšem svetlu 
noću se tako razneži srce
navale sećanja uz pesmu setnu. 

Da to je pesma koja nas miri
kad god bi popili čašicu više 
Čitaj je ljubim te, tako je volim 
Uvek nam s prozora otera kiše.






Poetesa Nelly Poerich
pesma iz knjige pesama /Zapitah godine/
Sva prava zadržana
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje         na druge kanale



Нема коментара:

Постави коментар