недеља, 24. јул 2016.

NE NAPUŠTAJ ME PESMO& poetesa Nelly Poerich


Ne napuštaj me pesmo

U ovom presudnom času

Na krila skrhana bolom

dodaj življu nijansu



Čudna me obuze seta

ko patina konjičku sablju
da visim zakrivljena nadom
Crpeći krvavu snagu

U nekom životu tamo
možda sam ratnik bila
dobijala ratove lako
na daleko slavljena sila.

Zgrešenja sigurno beja
Čim duša patnjom mi ječi
u ponoć kad utihnu sati
kovanica tvoja me leči

Ne napuštaj me pesmo
Ko ljubav što imah tada
Osudjena na propast
Od ubogih duša strada.

Te klasne razlike uvek
iz bogate kuće je bila
otac njen ni da čuje
da nam se ljubav zbila.

Umesto njene ruke
date mi bogatsvo kleto
siromašnima ga podelih,
i otad me ko pustinjak, eto.

I ovim životom tragamo,
tuga nas ko slepce vada.
Na obali rastanka našeg
jos uvek nespokoj vlada.

Daljina, opet nam pretnja
svaki nam pokušaj slama,
on u svojoj tišini,
a ja u svojoj sama.

Ne napuštaj me pesmo
ojačaj i njemu krila
podseti ga milosnim stihom
da sam mu ljubav bila.

Da snovi nam nagoveštaj daše
spojiše čudima svojim,
ojačaj tananost njinu
odlučnim rimama ovim.

Izgubiti se ne smemo više
u bezdanu tudjih htenja
daj mu kormilo srca u šake
da više smer ne menja.


poetesa& Nelly Poerich





                                                       
                            pesnikinja NEVENKA JOVANOVIĆ ART NELLY POERICH
STROGO ZABRANJENO SVAKO KOPIRANJE I POSTAVLJANJE NA DRUGE KANALE













Нема коментара:

Постави коментар