недеља, 31. јул 2016.

I ZA OVO MALO OPROSTI




Znala sam da ćeš doći, 
 čim te umori čežnja

Jer tebi je, kao i meni 
iskrena ljubav težnja

Protiv nje vojuju Tuge, 
svačim potpiruju strah

Ali je srca jaka
očas pretvore u prah.

***

Malo je falilo da se
 uputim ka tvojoj kući
Al kiša je najednom pala
 Maločas,
o prozore navali tući,
bilo bi moguće svašta,
 za to joj od srca hvala.
Pusti me,
Uteha nisam 
neću da s tobom iznova grešim
Da li smo napokon skupa,
Srce ko cipele,
 po stoput,
 šniram i drešim.
***
Ona je tvoja žena,
 poštujem odluku svaku
A da li je meda i žuči,
više u takvom braku
Užasno mrzim kad piješ,
 kad mi se smeješ tako
Na onu fotelju,
tamo,
odloži svoj sako.
Evo obećavam čvrsto,
Neću te više pitati ništa,
 i za ovo malo oprosti
Ljubav je čudna priča
u kojoj smo česti gosti
Neki se zadrže dugo,
 a neki tek lečak
Ne gledaj me strašljivo,
jadno,
 ko prekorom ucveljen dečak.

A šta ako iz naše tajne
 iznikne stvarna sreća
Ova ljubav u našem srcu
postane,
 i od greha veća
Ispij taj viski,
hajde,
 postelja dokaz čeka
Da li me ljubiš jako
 il sam ti želja preka.

Mesec se sapleo, o grane bora,
 glumi ogledalo nama
Ma, šalim se,
I njemu je sigurno drago
što noćas ne spavam Sama.

Poetesa Nevenka Jovanović
art.  Nelly Poerich


pesma iz knjige pesama /Zapitah godine/
Sva prava zadržana
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale
063 181 41 59
                                   nellypoerich@gmail.com





Нема коментара:

Постави коментар