среда, 14. април 2021.

SRCE TI JE NA SIGURNOM poetesa Nelly Poerich




Svako godišnje doba izazovom mami 

ako mu se dozvoliš moj večiti šarmeru

godine ti idu u prilog 

baš kao i ja zgodan si uspešan 

markantan  neodoljiv

kao mušice te opsedaju žene

a ti bi svaku u letu

Neka

Ne plaši mene to

tvoj provod za jednu noć

dok ti je srce kod mene

voljene žene,

koja ti nikad ne pravi ljubomorne scene

i noćas ćeš mi se vratiti čim te prođe hir

presrećan što me vidiš

pokušavajući da glumom prikriješ

grešne tragove

na čelu sa razdrljenom košuljom

umrljanom nekim jeftinim karminom

kao da ne znaš da ljubav sve što je uprlja s lakoćom spere,

I vetar se razduvao kao lud!

Samo ti idi istutnji se

SRCE TI JE NA SIGURNOM!!

Nevenka Nelly Poerich

Sva prava zadržana

Нема коментара:

Постави коментар